;
ukr
Показати всі результати
Назад

Загадкове похмілля після квесту «Похмілля»

Багато гравців у квести цікавляться тим, як автори проектів обирають теми для своїх ігор. Команда порталу Questgames також цікавиться цим питанням у багатьох авторів. Історії, звичайно, дуже різні: хтось черпає натхнення в книжках та дитячих казках. Для інших ідеї перебувають у повсякденному житті. Інші – фанати абстрактних тем. І, звичайно ж, більшість авторів не оминають кінематограф. З останнім все теж буває по-різному: ми зустрічали як кімнати, створені цілком за сценарієм фільму, так і ті, де авторами було взято основу сюжету, і на неї накладено зовсім іншу зав'язку, розвиток і кульмінацію.
Саме так вчинили автори проекту Ideaquest, які створили квест кімнату «Похмілля», про яку ми хочемо розповісти.
Перше, з чого неодмінно треба почати, - хлопчак починається у Києві, на Подолі, у затишному дворі одного з будинків на вулиці Юрківська, 28, оф.47. Ми приїхали на гру пізно ввечері, і нас зустріла закрита хвіртка у затишному дворі. Звісно, це нас не зупинило: трохи магії, і замок піддався. Усередині нас чекав один із авторів, хол із блакитними стінами та смачні цукерки на журнальному столику. Ми традиційно розпитуємо авторів про те, наскільки їм подобається те, що вони створюють у своїх кімнатах, і, побачивши Андрія, що горять очі, стало ясно, що попереду нас чекає кімната, яку створили люди, закохані у свою справу. Перед грою нам навіть дозволили одним оком глянути на другу кімнату, яка зараз у процесі будівництва (і, так, вона дуже крута! Але – тут ніяких спойлерів, про неї ми напишемо після відкриття).
Після знайомства - короткий інструктаж з техніки безпеки (все гранично безпечно, ми перевірили), і потім, пройшовши через вулицю, ми опинилися безпосередньо в кімнаті, де й стався той самий хлопчисько.
Як ви напевно здогадалися, натхнення автори почерпнули у фільмі «Похмілля у Вегасі», який став фактично культовим і породив аж два сиквели, які легко впізнають за бородатим греком і маленьким китайцем у головних ролях.
Оскільки в наших широтах ні греків, ні китайців особливо не водиться, та й інтер'єр кімнати справді вийшов цілком вінницьким, гра вийшла вельми самобутньою. На вході нас попередили, що минулої ночі в цій кімнаті відбувалися абсолютно незрозумілі події, в яких нам потрібно розібратися. І, крім іншого, десь тут загубився наш друг, якого ми маємо знайти для того, щоб зрозуміти, як же вибратися з кімнати.
Скажімо чесно: опинившись у кімнаті, ідей про те, куди подівся наш уявний друг, було не дуже багато. Його не було під ліжком, він не ховався за шторою і навіть не ховався за тумбочкою. Натомість нас зустріла значна кількість загадок, які виявилися дуже логічними і потребували певної частки уважності та проникливості. Нам довелося перерити всі ящики і навіть дізнатись трохи нового про сорти алкоголю. А ще - тричі, взявшись за голову, сказати «Ах, воооот воно що!»
Але всі наші пошуки пригоди коштували того, куди привів нас пошук втраченого товариша. На жаль, ми не можемо вам розповісти про це в огляді, але ви не пошкодуєте, вплутавшись у цю історію.
Якщо ви запитаєте нас про враження від проходження кімнати, то кожен із нас однозначно хитро посміхнувся б і сказав: «Це кімната не така проста, як здається на початку». А ще – це кімната, в якій є гарні жарти, трохи «перчинки» та вельми несподівані елементи. І, так, цей квест скоріше для дорослих. Ну та хлопчисьник - він на те й хлопчак. До речі, ми б рекомендували цю кімнату як першу зупинку для справжнісінького хлопчака: враження будуть яскравими і незабутніми.

Якщо вам захочеться "продовження банкету", радимо відвідати ще квеструм "Похмілля у Вегасі".

А для дівич-вечора цілком підійде мегаантуражна кімната «Логова відьми».

Автор: Администрация Quest Games

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?