;
ukr
Показати всі результати
Назад

Чому квест-кімната це WOW, або трохи про антуражність

Ви думали, що у квесті найголовніше це загадки? А ось і ні. Одні загадки, навіть якщо вони дуже незвичайні, навіть якщо їх рівно стільки, щоб було не надто, але й не мало, ніколи не подарують вам таку бурю емоцій, які ні з чим не можна порівняти. То в чому ж секрет? Чому любителі квестів і їм так люблять своє захоплення? Відповідь проста – вся справа в антуражності. Якщо вона є, кімната "заходить" (подобається). Якщо її нема, то загадки не рятують. Таку кімнату обходять стороною у рекомендаціях та відгуках. Насправді це дуже важливе питання, оскільки досі є творці кімнат, які наївно вважають, що головне – придумати та втілити добрі загадки. Зробили так і все. квест готовий. А потім вони щиро дивуються, чому їхня кімната не користується популярністю, а у Васі за рогом у кімнату черга стоїть. А в нього там не загадки, а сміх, він усі гроші витратив не на квест, а на антураж. І, знаєте, як показує практика, Вася таки мав рацію.

Давайте тепер розберемося, в чому полягає антуражність квест-кімнати. Точніше, що належить до цього досить ємного й великого поняття. Для початку читаємо стару добру Вікіпедію: «Антураж – багатозначний термін, що визначає у широкому спектрі такі поняття – оточення, середовище, тло, навколишнє оточення, стилістичне оформлення». Що з цього можна зустріти у добрій квест-кімнаті? Відповідаємо – все.

А тепер деталізуємо:

Музика та звуки. Як правило, підбираються дуже ретельно та відповідають тематиці. Якщо це «Титанік», то музика буде із відомого всім фільму. Якщо це хорор, то музика і виття зомбі, що нагнітають страх, стоятимуть у вас у вухах ще кілька днів після гри )) У деяких випадках, особливо педантичні творці квестів замовляють для своїх кімнат написання фонових треків у професійних композиторів.
Декорації. Якщо кімната зроблена професіоналами своєї справи, то декорації будуть, як у кіно. Ну, тобто у вас буде максимально можливе занурення в іншу реальність: справжній корабель, зореліт, бункер, лабораторія чи інша планета.
Спецефекти: звукові, світлові, тактильні, а в деяких кімнатах навіть смакові, розфарбують ваше перебування на локації в райдужні кольори. І все це буде несподівано, красиво, грандіозно, витончено, стильно, незабутньо та дуже доречно за сюжетом.
Варто також відзначити такий важливий пласт вау-прибамбасів у квестах, як різного роду механізми. У грі ви можете потрапити в стан невагомості, на вас може впасти (жарт), спуститися стеля, ви можете опинитися в епіцентрі справжнього землетрусу або відлетіти на іншу планету, відчувши на собі весь політ до найдрібніших подробиць. Двигуни, що рухаються, дзеркала, що переміщаються предмети і манекени, машина часу, непередбачувані лабіринти і багато чого іншого. Все перерахувати неможливо, та й не треба. Просто повірте, у квест-кімнатах на вас чекають неймовірні пригоди.
І ми зовсім забули про акторів) А про них можна розповідати нескінченно, тому що в кожному квест-перфомансі за їх участю ви спостерігатимете неперевершену авторську інтерпретацію сюжету. Кожен актор це свого роду геній. І коли його відвідує натхнення, ви отримуєте найпотужніший за силою заряд адреналіну )) Подейкують, що нерідкі випадки, коли дівчата-гравці закохувалися в акторів і потім брали в облогу їх полум'яні послання )) Ось так ))
Тепер ви знаєте все. Антуражність - це механізм ваших емоцій, що запускає, сильних і ні з чим не порівнянних. Вибирайте завжди саме антуражні квест-кімнати, якщо хочете отримати від гри повне задоволення))

І, як завжди, наші рекомендації.

  «Корпорація «Umbrella»: Вулик»

Маса спецефектів, відчуття повного занурення, логічний сюжет і красива акторська гра. Додайте сюди ще дуже якісні та технологічні загадки та велику локацію, і ви отримаєте у результаті – один із найантуражніших квестів Києва.

«Зона зараження»

Назвати цю локацію квест-кімнатою дуже складно через її неймовірну масштабність. Її творці дуже постаралися, розробляючи сюжет та загадки. Але найголовніша особливість цього перфомансу – це неперевершені актори та машини… Немає сенсу приховувати, про них пишуть усі. І ви повинні це побачити))

"Мумія: Книга Мертвих"

У цьому квесті ви потрапляєте у пригоду з перших секунд. І далі головне не зупинятись і йти до мети, навіть якщо всі сили зла повстануть проти вашої команди. Те, що це була гра, ви зрозумієте, тільки повернувшись у свою реальність. Хоча, як знати... Дехто досі впевнений, що все, що сталося з ними там, було по-справжньому

Автор: Victoria Shevchuk

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?