;
ukr
Показати всі результати
Назад

Тонка грань між реальністю та одержимістю у квесті «Ігри розуму»

З нами це сталося несподівано та водночас. Ми поринули зовсім у інше життя, просто переступивши поріг кімнати. Так Так. Все було просто. Відчинилися двері, ми ввійшли та відчули себе зовсім іншими людьми. Джон Неш, Вільям Парчер, Чарльз Герман та Марсі. Ігри розуму справді непередбачувані!

Перевтілення тривало лише годину з невеликим, але за цей час ми пережили більше, ніж за весь рік. Джон Неш – один із нас – отримав пропозицію від агента Парчера попрацювати на спеціальний відділ ЦРУ. Він переконав молодого вченого застосувати свої незвичайні здібності для порятунку світу від навислої небезпеки. За його версією, у відкритих джерелах розміщується зашифрована інформація, якою обмінюються змовники. Їхня мета – ядерні удари масової поразки по п'яти містах США. Саме Джон мав визначити ці міста та запобігти катастрофі. Інші члени команди повинні були повністю йому допомагати. І тут нас захлеснула хвиля інформації: цифри, літери, слова, голоси... Вона була скрізь, нею було просякнуте крізь простір і час. Ми остовпіли, не в змозі зрушити з місця і почати. Тільки перезиралися і знизували плечима. Ми вже не були колишніми, але ще й не стали по-справжньому тими, чиї ролі ми мали виконати.

 

Помалу щось почало прояснятися. Жадібно схоплена ниточка, почала вести нас, розплутуючи клубок. Чим глибше ми занурювалися в масиви інформації, вичленовуючи з неї ті крихти, що могли допомогти нам, тим гостріше розуміли, що все не так просто, попереду на нас чекає сюрприз. Не все було гладко, не все виходило з першого разу, але ми були наполегливими. Періодично наша завзятість винагороджувалась, а періодично вела кудись убік, заманюючи в глухий кут. Ми перебирали варіанти, тривожно прислухалися до звуків і чекали, коли Джон розгадає силою свого розуму ці п'ять міст.

Але як це часто буває, у найнесподіваніший момент ми зрозуміли, що розгадка – це не кінець, а лише початок сутички. Тільки вже з найважчою формою шизофренії, яка спіткала нашого друга, зробивши наше існування його реальністю. Але Джон упорався і з цим. Він не зміг вигнати нас зі свого життя до кінця, але навчився співіснувати з нами цілком мирно та розсудливо. А ще він отримав Нобелівську премію. Це був дуже хвилюючий момент і для нього, і для нас.

То ви не вірите у перетворення? Тоді зіграйте в «Ігри розуму» та відчуйте на собі, як це бути Джоном Нешем.

З достоїнств квесту:

"Ігри розуму" - неймовірно атмосферний квест з повним зануренням. Події дуже тісно переплітаються зі сценарієм однойменного фільму. У грі є безліч артефактів, які зустрічалися в кіно. Це завжди дуже круто допомагає відчути історію. Усі загадки ідеально вписані у сюжет. Вони цікаві, в міру складні та максимально цікаві. Окремо хочеться відзначити акторську гру. Вона вища за всякі похвали.

З недоліків квесту «Ігри розуму»:

Таких помічено був. І це особливо тішить, бо немає розчарування після гри. А це дуже важливо для того, щоби квест запам'ятався.

Як підсумок:

Квест-кімната «Ігри розуму» – це чудова пригода для всіх шанувальників жанру кіно-квест. Тут ви отримаєте максимально реалістичне відчуття, що ви побували навіть не на зйомках, а всередині історії. "Телепорт", як завжди, довів, що з квесту можна зробити шедевр. Велике спасибі хлопцям за таку відданість своїй справі, креативність та прагнення довести свою роботу до досконалості! Чекаємо на нові квести.

Хочеться також наголосити, що на цій же локації знаходиться легендарна квест-кімната «Таємниці да Вінчі», яка є візитівкою цього провайдера. А також мегареалістичний кіноквест «Іспит», який нікого не залишить байдужим.

Автор: Victoria Shevchuk

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?