;
ukr
Показати всі результати
Назад

«Я на триплюсі, не можу говорити», або як стають фанатами автоквестів

Автоквестери – це особлива каста квестерів. Вони родоначальники квестерського руху, саме з них почалася епоха рукотворних пригод, програмованого драйву та нової реальності, втіленої у тисячах кристалів, розкиданих по світу в ескейпах, екшен-квестах, перфомансах, хоррорах, квесторіях, пішаках та дозорах. Вони перші вийшли на стежку нескінченного руху та пошуку. Це з них вийшли перші та найталановитіші творці квест-кімнат, режисери контактних хорор-квестів та сценаристи воістину голлівудського чарівництва.

 

Чому вони стали такими? Відповідь криється у самій суті автоквесту. Це гра не для слабаків насамперед, вона витягує тебе з теплих домашніх тапок, зав'язує шнурки на твоїх, перевірених часом та дозорами, кросах і владно спрямовує твою машину в нескінченну гонитву за кодами. І автоквестери роблять це не заради призу, слави чи поваги побратимів. У цьому сенсі вони схожі на самураїв, у яких, як відомо, немає мети, а є тільки шлях.

 

Уявіть собі. Ніч, покинутий будинок, десь виє собака, незрозумілі звуки лунають із густих заростей навколо цього моторошного місця. Раптом стіна будинку освітлюється фарами, що під'їхала машини. Відчиняються двері, з'являються чотири темні силуети. Вони стримано перемовляються, включають потужний ліхтар та рішуче прямують до будинку. Вони не знають, що чекає на них під похмурими склепіннями покинутої будівлі, але страх перед невидимою небезпекою не зупиняє їх. Це вже не перша гра, і вони звикли, що кожен код дається важко. Тому він ще бажаніший. А ще вони відчувають підтримку один одного і знають, що це їхня спільна справа. І як би не було далі, у них буде або спільна перемога, або поразка теж одна на всіх.

 

Таку реалістичну обстановку неможливо відтворити у квест-кімнаті. Такий масштаб, як у автоквесті, можливий лише у автоквесті. Дозаторія гри може охоплювати кілька десятків кілометрів. А сама гра може тривати всю ніч.

Автоквест взагалі дуже складно порівнювати з класичними квестами. Він має з ними деякі подібні елементи, такі як пошук кодів, вирішення загадок, головоломок, логічних завдань. І на цьому, мабуть, усі. В іншому це зовсім інше проведення часу, яке має масу переваг перед квестами із зачиненими дверима. Ось деякі з них:

Велика площа гри
Цікаві локації, часто їх поєднують тематично: наприклад, історичні об'єкти
Винятково командна гра, після якої завжди залишаються офігенні спогади
Ти весь час на повітрі. Твоя мама це оцінить))
У грі тебе оточує природний андураж і немає відчуття, що атмосфера надто штучна. Все реально до неподобства.
Дух змагання. В автоквесті він тримається на найвищих позначках. Навіть у квест-кімнатах батлах ти не відчуєш його так потужно, як тут.
Список можна продовжувати, але це буде нескінченно))

 

Краще перейнятися духом майбутньої гри. Його якнайкраще передає дозорний словник, складений гравцями. Ось кілька цікавих, на наш погляд, термінів:

Я на триплюсі, не можу говорити - людина важить під мостом із ліхтариком в одній руці та телефоном в іншій.
Екіпаж «Шиномонтаж» - екіпаж, який із тих причин замість коду всю ніч шукає цілодобовий автосервіс.
Тупомобіль - автомобіль, що стабільно грає тупучим складом
Срафінадити – підслухати код у іншої команди
Злив – вкрай неприємна ситуація, викликана некоректним способом знаходження коду (інформація від іншої команди, орга тощо)
Хлопці, тут коду немає – слова для дезорієнтацій суперників, після знаходження коду, на завданні, де вони раптом перетнулися.
Раб - польовий гравець, що виконує найбруднішу роботу (каналізація, розкопування коду, триплюси і т.п.), але грає безкоштовно!
«Птах-ковбаса», «дівчинка з сокирою» - завдання, яке важко відгадати, нелогічне
Пікселхантінг - пошук мініатюрного коду на величезному просторі
Орки – організатори (використовується злими гравцями, коли гра не клеїться)
Запиріжитися - залізти в трубу або якесь глибоке місце, де не бере телефон
Дозорна погода - дощ, сніг, ожеледь, мороз
Валера - (поки не придумана гідна кличка) - польовий гравець, який пересувається швидше за автомобіль, робить все раз у 100 швидше за інших гравців
Абориген – типовий представник місцевої мікрофлори району.
Якщо вас надихнуло все сказане вище, тоді випробувайте себе і свою команду у справі - Автоквест «Ігри розуму».

Автор: Victoria Shevchuk

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?