;
ukr
Показати всі результати
Назад

Твій перший раз у квест-кімнаті

Якби вас запитали, що особливо важливо для успішної гри в квестах, ви з великою ймовірністю відповіли б, що досвід. Давайте розберемося, чи це так. Будь-якій науці, мистецтву чи вмінню можна навчитися в школі, університеті, на всіляких тренінгах, курсах, вебінарах або, на крайній край, майстер-класах. Грати у квести не вчать ніде. Ви приходите в квест приблизно так само, як коли б вчилися плавати, стрибнувши в річку з мосту. Навчання відбувається за умов максимально наближених до бойових. І ось так крок за кроком, з одного ескейпу до іншого, ви набираєтеся досвіду. Причому це ваш індивідуальний досвід. А значить безцінний. Смішно часом читати у відгуках гравців: «Ми вже досвідчені квестери, у нас за плечима більше 10 кімнат». Не хочемо вас засмучувати, хлопці, але досвід квестера це історія дуже довга та трепетна. І, якщо пройшовши 10 кімнат, вам здаватиметься, що ви знаєте, про що говорите, то після 20, 30, 40, 100 квестів ви будете все більше розуміти, що нічого не знаєте, що логіка та фантазія творців квестів, це захоплююча вирва , що заманює вас щоразу на нову глибину.

Тому перший висновок, який можна зробити з вищесказаного – не бійтеся здатися недосвідченим, граючи в квести. Навіть ті, хто пройшов 100 кімнат нічим не досвідченіші за вас, просто вони більше побачили. Знаєте, є такий неприємний момент, коли приїжджаєш на море, ти білий, як альбінос, а довкола тебе добре просмажені на сонці люди-шоколадки. І ти, типу не такий, як усі, тобі незатишно і дуже хочеться якнайшвидше досягти потрібної кондиції, засмагнути і злитися із загальною масою. Так от, у квестах це абсолютно не потрібне. Навпаки, прикольно, коли ти почуваєшся у квесті щоразу, як перший.

Єдиний, і що там говорити, важливий момент у великій кількості пройдених кімнат це те, що ви нарощуватимете свою базу знань загадок: «таке ми вже бачили», «це щось схоже на те, що було там», « я знаю, як такий замок відкривається», «цей принцип нам знайомий» і таке інше. Звідси випливає другий висновок - запам'ятовуйте все, що бачите, вам це стане в нагоді в подальших іграх.

А щоб вам уперше було не так страшно і незатишно в квест-кімнаті, ми зібрали кілька порад, які будуть також цікаві і для тих, хто вже бував у ескейпах. Отже.

В ескейпах зазвичай не одне приміщення. Кімнат може бути від 2 до 3 (найчастіше), але зустрічається і більше. Ми знаємо квести, у яких 11 кімнат! Тому, розпочавши гру, не розслабляйтеся на першій локації, намагайтеся її пройти швидше.
Увійшовши в кімнату, постарайтеся відразу розосередитися і методично досліджувати її з різних боків. Звертайте увагу на: підлогу і стелю, якщо вони грають (про це запитайте оператора перед грою), стіни (що на них важить, чи є схованки, написи), меблі (що відкривається, що потрібно розгадати, як відкрити, чи меблі приховувати особливу увагу приділіть незвичайним механізмам, пристроям і тому подібним вишукуванням.
Якщо можна ввімкнути/вимкнути світло, перевірте, чи немає в темряві написів, що світяться, на стінах і предметах.
Зафіксуйте вголос усі знахідки: замки, загадки, предмети, які потенційно можуть зіграти. Для зручності зберіть все в одному місці, наскільки це можливо (відривати нічого не потрібно!).
Зіграні предмети забирайте з очей, щоб вас не відволікали.
Беріть підказки. Зазвичай їхня кількість не обмежена. Повірте, варто взяти підказку і пройти квест до кінця, ніж програти з гордо піднятою головою та не побачити найцікавішого – кінцівки.
Поважайте працю та гроші творців квест-кімнати. Не застосовуйте сили, нічого не відривайте, не ламайте. Все відкриється і станеться, якщо ви правильно розгадаєте загадку.
Коли вийдіть із кімнати, не забудьте сфотографуватися. Це пам'ять і доказ вашим майбутнім онукам, що їхні бабусі та дідусі мали офігенно-цікаве життя ))
І насамкінець, ось вам три квест-кімнати, які відмінно підійдуть для новачків.

 

"Гаррі Поттер і Дари смерті"

Одна з багатьох кімнат на тему поттеріани. Вона цікава перш за все своєю антуражністю, цікавими загадками і лінійністю, що дуже полегшує завдання гравцям-початківцям.

«Вартові галактики»

Відмінна кімната для старту: добротні загадки середнього рівня складності, інтерактиви, гарне музичне оформлення та вау-ефект у середині гри, який вам неодмінно сподобається.

"Камера №138"

Кімната чудово відтворює атмосферу одиночної камери і дає можливість випробувати що таке справжнє пригода. А ще тут дуже цікаві та не тривіальні загадки.

Автор: Victoria Shevchuk

Назад до списку
Якою мовою Ви бажаєте переглянути наш сайт?